Bryt och knäck

och då menar jag inte knäck som man äter. Utan har varit till kiropraktorn idag. D knaka bra, kan ja säga. Ena benet var kortare än det andra IGEN. Lite rycka o slita i nacken och ryggen så va dom lika långa igen. Sen sa han att jag skulle ta det lugnt idag, och jag tänkte ju direkt att jag har ju ändå inget tränigspass inbokat, lämnade Li på parken och for till Dillen och börja lyfta lådor och jungla i taket för att hänga upp en boxsäck. Veeery smaart. Så nu har jag lite ont. Så nu får jag bara sjylla mej sjellv.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var bara därför att jag visste att du hade lite ont som jag bad dig att räkna kassan och inte svabba golvet idag :P

2006-09-26 @ 20:30:02
Postat av: Tessa

juhuu, d va ju JÄTTEsnällt av dig =)

2006-09-27 @ 08:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0