Borta bra men hemma bäst

Jag tog bussen 13.00, kände att saknaden till familjen blev för stor, och dessutom hade jag ingen att va me. Robban låg ju på dyn, så d vart ingen lunch med han. Istället tog jag Tunnelbanan via Annicas jobb pv. till Tekniska Högskolan, där bussen går ifrån. Där stod man och försökte snabbt välja ut vilken wrap man skulle ta, plötsligt läste jag innehållet "guacamole", dregglet hängde som en sträng från underläppen, valet var självklart, en Italiensk Wrap vart det.

Satt o grisa på bussen, sådär som man gör när man e lite bakis. Inte för att jag är det, men ändå. Guccan smetade mig uppåt kinden, ingen servett hade jag heller.  Men gott var det. Sparade lite så jag skulle ha middag oxå. Sov typ en timme på bussen. Gick ombord på m/s Eckerö med väskan som var bredare än vad jag var, vägde kanske 50% av min egen kroppsvikt och stötte i ALLT, i andra handen höll jag stadigt kvar resterna från Wrapen, fortsatte att grisa ombord.

Kommentarer
Postat av: svägerskan

hemresan på semestrarna är aldrig toppen..

2006-09-26 @ 11:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0