B O X E R C I S E ! !

Exakt 3½ vecka sen man fick sparka o så av sig. Nu äntligen, när jag ändå håller på o svettas ut min hosta och snor, passade jag på att ta ett pass. Denna gång med Jajja. Hon är så jävla stark så man får röda armar och händer när man håller emot med mitsarna. Hennes sparkar kan jämföras med Mike Tysons raka höger. Jag orkade förvånansvärt bra, flåset tog ju som vanligt slut efter uppvärmningen, men både jag och Jajja stakade oss stadigt genom passet. Och mitt linne var genomblött efter passet, det är det aldrig.

Nöjd gick man hem via Minimarket med rosiga kinder och blött hår (av svett), köpte frukt. Den här veckan börjar mitt nyttigare liv. Mycket frukt och nyttig mat. Vi ska köra stenhårt med GI igen. Och långa promenader nästan varje kväll ska jag försöka med. Nu jävlar!!! Nästa pass är först på torsdag, då är det PUMP HARDCORE med Conny. O Jenny du kommer med!!!

Välkommen härliga höst!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaha, har du bokat in mej redan eller ska jag göra det själv :P

2006-09-19 @ 10:36:32
Postat av: Annica

Jahaja, då kan du ju ta me baddräkt när du kommer till Sverga på freda så tar vi ett par längor i Eriksdalshallen, JAG måste verkligen börja träna snart ja me, blir ju kokko annars...

2006-09-19 @ 12:08:10
Postat av: Tessa

Äger ju ingen simdräkt...ska gå o handla en imorron då =P

2006-09-19 @ 19:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0