Vilken Chris? Och om msn-fest.

Nån som skrev på kommentarer.
Glad blev jag ju! Men vilken Chris är det? E d du Chrisso?
Välkommen är du vilken Chris du än är.

Puss o kram till alla iallafall. Blir jätteglad när ni skriver, känner att ni är här då  =)

Om 10 år träffas man en gång i kvartalet och kramas, annars sitter vi framför msn o super tillsammans,  alla i var sitt hem:

Hakar du med på msn-fest ikväll? Marie, Jajja, Mia och Jenny kommer oxå.

Ja herregud, jag och Jenny har varit nära några gånger:

"Vad görs?"

-Dricker lite öl

"Nej gööör duu, ja meeee"

etc.....etc...

"Nä, nu måst jag gå ut o röka...."

-Jag med....


Sjukt nära msn-fest.

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Jag lovar bjuda dig på middagar oxå om 10 år, oftare än 1 gång/kvartal, om det sen blir tacos eller spagetti m köttsås även då vet jag inte, det är ju svårt att säga vad för rester som finns i kylskåpet, förhoppningsvis inte samma grejer som idag =)

2006-10-16 @ 09:42:44
Postat av: Marie

hahahaha, tycker nästan vi borde kolla ifall vi kan förhandsboka platser till trobergshemmet jag. Fatta vilket drag det kommer va där ca 2047, störtskönt!

2006-10-17 @ 08:49:07
Postat av: Tessa

Asgarv! Ja d ha ja inte ens tänkt på. Bo i kollektiv lixom, nåt att se framemot då =) du e så jävla rolig Marie. Sitta där o pimpla vin om kvällarna.

2006-10-17 @ 10:00:38
Postat av: Marie

Javisst, det lär bli vin istället för kvällsteet. Kanske jag ska spara min commandore 128D lite till.. ifall vi får lust att återuppleva summer games när vi sitter där. Inte lär vi sticka iallafall!

2006-10-17 @ 10:18:37
Postat av: Tessa

*fliin* jo spara den!

2006-10-17 @ 15:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0