Stinkande gubbe

Jag har aldrig förstått mig på folk som luktar gammal unken svett. Har dom verkligen fel på luktsinnet eller? Går omkring och stinker så man får ont i huvet. För det var precis d jag fick, när en stinkande gubbe smög omkring bland hyllorna idag på Dillen. Bestäm dig nu för faan tänkte man när han hade varit där i 5 minuter. Men nä, d sku sölas omkring bara. Där gled han ogenerat omkring o förorenade luften i heeela butiken. När han väl handlat och gått vart d dörren på vidgavel, för stanken satt kvar i näshåren och kunderna sinade. Mmm gratis fylla kanske ni tänker, nej tack.

Visst kan man ha problem med svettkörtlarna etc. Men man kan faktiskt duscha och byta till rena kläder ändå. Usch fy faaan nu får jag flashback, nerverna i tinningarna börjar pirra. Kanske jag borde duscha, har inte gjort d idag...

Kommentarer
Postat av: Milus

jo jag vet precis. urk va ackligt. Fast min far har borjat stinka han ocksa,vi mobbar han bussigt.

2006-10-06 @ 22:58:53
Postat av: Tessa

Fniss, det har jag inte märkt.

2006-10-07 @ 09:08:39
Postat av: dvägerskan

vem lukta???? hur länge höll det sig kvar efter att han gått???? =)

2006-10-07 @ 14:56:24
Postat av: Tessa

Lääänge. Tio minuter, kändes som en halv timme d va nog en av dina närmaste vänner =)

2006-10-07 @ 20:02:02
Postat av: svägerskan

Jasså det VAR alltså du som sket =)

2006-10-08 @ 19:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0