Nytt gott mellanmål

När jag var till Sthlm sist så va jag ju via Annicas jobb, och DÄR har dom ju inga så äckliga saker. Fick med mig en smoothie på hemresan. Men den var inte mixad, utan bestod av vaniljjoggis och hela tinade bär (hallon o jordgubb). Glömde ju bort den där och fick fram den som middag på Ålfen. När den inte var kall längre så va den SÅ JÄVLA GOD. Tro´t eller ej. Så idag på jobbet bad jag snälla Marre att göra en likadan.

-Asså sku du kunna laga mig en smoothie med hallon och jordgubb, men mixa inte den så är du snäll...och förresten, låt den stå framme några timmar, kommer o hämtar den efter sju.

Marielle vek lite på sina ögonbryn  asså vill du ha den varm?

-Jaa, rumstempererad typ, tack.

Hon fixa d och där stod jag halv åtta och åt smarrens smoothie med sked. Pröva!


Kommentarer
Postat av: Annica

Fy satan va slut du e :-)

2006-10-07 @ 11:22:44
Postat av: Milus

jamen beratta hur man gor en smooothie da forst av allt sa kan jag terra.

2006-10-08 @ 15:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0