Middag utan krog

I lördags vart jag bjuden på middag till Ann & Raffe, dvs Sandras mamma o pappa och även min gummor & guffar. Egentligen så vart det lite självinbjudan, har ju en förmåga att klura in mig på sånt där. Ja, eftersom kusin svin va på kobben, så kände jag att det var umgängestvång.

Där satt vi på Lomgränd, jag, Li, Lina & Natalie, Sandra & Robbe o värdparet förståss, och måkade i oss underbar mat. Vin fanns d å, och öl. Några cigg fick jag t.o.m ner. Ungarna lekte, Chrille hämtade Li vid åtta-halv nio, och då gick även Natalie o sova. Mysigt att sitta ner och äta god mat i goda vänners sällskap, bara vuxna var vakna, förutom Natalie som hade svårt att somna riktigt djupt, då smög NannySandra in och fortsatte på den nattning hon hade börjat på. Hon e en hejare på d där, har sett det förr. Gulligt.

Vid tolv kände jag att jag inte hade lust med varken hjärtklappningar eller krog. Så snabbt som fan, innan jag hann ångra mig, hade jag beställt taxi, och lika bra var det, för det skulle bara ha behövts ett enda samtal så kunde jag åkt dit, till krogen asså. Tur fan va d. Jag är mycket stolt över mig själv. Jag klara d!

Kommentarer
Postat av: Sanna

grattis..hade mina tvivel men du fixa d!

2006-10-04 @ 11:02:03
Postat av: Milus

e d faktiskt sant? du inga pa krog?helvete maste ha frusit eller sa flyger d grisar pa holmen. Fittan vilken presering!

2006-10-04 @ 17:23:47
Postat av: Milus

prestering pucko!

2006-10-04 @ 17:24:49
Postat av: Milus

prestering alltsa puckon!

2006-10-04 @ 17:25:39
Postat av: Milus

jag gar nu

2006-10-04 @ 17:29:28
Postat av: Jenny

Du är så duktig! Man blir imponerad, helt enkelt. Nästa gång ska jag stanna hemma också, men inte för hjärtklappningsrädsla, utan för att jag blir så jävla omdömeslös på fyllan. Usch!

2006-10-04 @ 17:38:45
Postat av: Tessa

Jag har alltså lyckats göra många förvånade, det är inte ofta d händer. 1 poäng till mig.

2006-10-04 @ 19:33:25
Postat av: Annica

Kanske nästa 2 poäng, tycker du va rätt dukti när du va här i Sverga oxå, även fast du nog blev lite på fyllan men hemma isäng varje kväll innan tolv vaddu iaf, hmmm, kanske de va tack vare mig iofs...Men de e ju på god väg, du börjar lära dig nu då å då. puss å tack för att du titta in igår, hadde sååå tråkit innan.

2006-10-04 @ 22:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0