Jaha då har man gjort det igen

Guppat på Ålands hav, med Ålfen. Vipps så var man i Stockholm igen. Känner att jag börjar bli stammis där nu, börjar känna till Norrmalm, Söder, Östermalm, Gamla stan. Fann precis vad jag sökte, svarta vinterbyxor till Li, för hon har ju typ 3 ärvda vinterjackor  + att hon kan ha den hon fick av farmor Runa i vintras, sen så har väl jag köpt en, så ett par utebyxor var ett måste, som matchar allt, dvs. svart. O lite till då förståss! Hör på d här då: Snygga, bruna stövlar 150 kronor!!! Vicke fynd va! Bokrean på Åhlens, Den fula ankungen, med popup bilder i, hela 39 sek.

Måsta ju bara våldgästa Annica på Wrapsons! Hon vart lite stel när jag snubblade in där på fiket. Hon hade ju ingen aning om att jag var i stan. D vart wrap till lunch, mums. Och du Annica: den där smoothien smaka inga rövsmör den inte!

Det där ska jag göra om. Shoppa ENSAM. Ingen annan än sig själv att ta hänsyn till. Är man och shoppar i storstan med en kompis så blir det oftast:

-Jag går till H&M jag.
-Jag vill titta på skor, men vi ses på Din Sko sen då! Kommer du dit sen när du e klar här?

Nej, jag föredrar shop alone. Speciellt om du är mitt i centrala Stockholm, där man kan sprida ut sig flera kilometer. Och det bästa av allt: Avslappningen: Dyn på ålfen och dyn på den nya härliga bussen! Sätet fullt bak bara så gapar man friskt, dreglet smyger sig nerför mungipan.

Eva var med på bussen och båten pv hem. Bytte lite tidningar med varann. Jag tog en lite power, inge dreggel, kors i taket.


Kommentarer
Postat av: kusin sandy

Vad beror det på att du dreglar då du sover OCH när du är vaken?? Aldrig riktigt förstått det, meen jag älskar dig ju nog ändå fastän du e lite dregligär....puss

2006-10-04 @ 11:23:43
Postat av: svägerskan

jag säger bara ikea???

2006-10-04 @ 14:27:00
Postat av: Milus

den som anda fick shoppa ensam NAN gang!Du vet int hur bra du har d gumman. Njuuuut

2006-10-04 @ 17:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0