Idag har jag varit duktig

Nu vill jag låta som en superduper flerbarnsmor, så trots att vi hade ett extrabarn på besök så har jag hunnit med detta senaste dygnet:

-dammsugit, och torrmoppat golvet
-tvättat golvet
-lagat tacodinner för 6 (Jag hängde juh 50% av matlagningen på Jenny)
-tvättat 6 maskiner disk
-bakat bröd
-tvättat 3 maskiner tvätt +  hängt upp den
-och bloggat då förståss

Så om jag inte bloggar på hela veckan är det för att jag gjort två veckors tjänstgöring på ett dygn och ligger i koma.

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Försökte du impa på Chrille för att det sku bli tillökning o visa att du fixar det utan klagoramsor??

2006-10-08 @ 19:08:44
Postat av: Tessa

Fniss, jo d va ju PRECIS d jag tänkte på i första hand. Haha, du e slut du.

2006-10-08 @ 21:26:46
Postat av: Milus

ppecis va jag tankte. D finns nog nage i planeringen. Hon e inga sa dum som hon ser ut. Fittan e nog tur d.

2006-10-09 @ 23:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0