Dö int nu

Svägerskan undra ifall jag ville haka på till IKEA nåt. Javisst vill ja de! Det svåra är ju hur jag ska nämna det till Chrille utan att han flyger i taket. Camilla föreslog skumgummi.

Jag har gått och dragit på det nu, ja hur jag ska säga till honom att jag TÄNKER fara med Camilla till IKEA, inte fråga, det är för riskfyllt. Men nu e d gjort.

-Camilla undra om jag villa komma med till IKEA på onsdag, och jag sa ja. Jag kan ta med Li om du har mycket...

Han tog det rätt bra. Det var nog för att han satt med laptopen i knäna med värsta programeringskoden på tungan och knappra på tangenterna.

-Fjärde gången på en månad? Skrattade han, det var nog ett sånt där hånskratt hörde jag.

Jajaja, tycker man om att flänga så ska man väl göra det. Han gillar det inte, men det gör jag. Så på onsdag bär det av till Ingvar Kamprads guldgruva.


Kommentarer
Postat av: svägerskan

Perfa =)

2006-10-05 @ 08:53:42
Postat av: Milus

man sku nasta kunna tro att du har nagge 'annat' for dig nar du aker over pa dina shoppingrundor!Fast sakert sa handlar du nog bara lampor o dukar o sant som man behover du vet. Jag ska nog saga till C att han ska borja logga in pa bloggen jag, sa far han se va du har for planer egeeentligen.

2006-10-05 @ 16:38:49
Postat av: sanna

jag förstår dig fullständigt!love Ikea!

2006-10-05 @ 20:03:31
Postat av: Tessa

Nej Mia säg int d ti han =)

2006-10-05 @ 21:34:34
Postat av: Milus

Sag du min cp kommentar ggr 3 da. Vittu vilken cp dator som inga visa nar d kom upp. Sen nar jag gick tibaka sa var d 3 ggr samma sak. fittans datorer!!

2006-10-05 @ 22:58:07
Postat av: Tessa

Jo ja såg d, tog dock bort ena =) det är inte datorn, jag hade samma fel igår. Det är sidan som inte fungerar som den ska ibland.

2006-10-06 @ 09:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0