Barnet har åkt hem...

Tiden när Moa var här gick fort. Fast under tiden så:
 
-hann Li slå henne 3 gånger, kasta en sten i hennes näsa en gång så den vart svullen och ett sår uppstod
-hann jag inte räkna striderna sins emellan, de goda stunderna var väl typ 5, fast dom var ganska långa
-hann jag sova över 10 timmar i sträck
-hann Moa fälla både mig och Chrille ungefär sjuttioelva gånger, hon vet precis var korten ligger  =)

Kanske man borde vara barnvakt oftare så man kommer i säng i tid. Så Li lär sig ordentligt att en vacker dag kanske hon får dela sin mamma och pappa med ett barn till. Det var kul, men kämpigt.

Man är ju bara enbarnsmor.

Kommentarer
Postat av: svägerskan

säg bara till så skickar jag över hur många du vill =)

2006-10-08 @ 19:10:17
Postat av: Tessa

D tror jag d =)

2006-10-08 @ 21:12:41
Postat av: Milus

jag jag sku nog inga gatt med pa detdar jag heller. Fast du verkar ju ha hunnit stadat mer an vanligt iallafall. Kanske du psyka ur o kom pa att stada var roligare an att ta hand om en extra unge.

2006-10-09 @ 23:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0