Var kommer ordet ifrån?

Jag sitter här vid datan. Li sover i sängen i alkoven intill. Hon vaknar och tassar upp o kissar, sen "har hon svårt att sova" som hon har börjat uttrycka sig. I högra ögonvrån ser jag en röd/vit pyjamas skymta, där står hon.

Jag
är lessen, för jag kan int sova, säger hon med så nedstämd ton hon kan.

Hon får komma upp i min famn här vid datorn en par minuter. Hon sitter i min famn ansikte mot ansikte. Hon pillar på mitt handgjorda halsband som jag fick av Mia.

-Fick du det här av Mia?

-Mmm

-Fräckt.

Där kom det igen, helt naturligt föll ordet ur hennes lilla svullna natt-mun, ordet som jag egentligen gillar, men som jag inte använder.


Kommentarer
Postat av: svägerskan

gulligt! Snart e d ditt favvoord igen =) så blir du kanske 20 på nytt ?

2006-11-22 @ 21:51:11
Postat av: syster

haha gulliga unge.Pusss!

2006-11-23 @ 19:33:15
Postat av: Vickan

Haha, fräckt! Måste låta hur gulligt som helst :-)
Tänkte åka hem nästa helg kanske, sen blir det inte mera Åland innan nästa år. Ska ju till Polen över jul och sen Sthlm på Nyår. Så jag hoppas vi kan ses om jag kommer hem om en vecka.
Puss och kram
/V.

2006-11-24 @ 08:50:24
Postat av: Tessa

Åker till Sverige för ovanlighetens skull på fredag över dan. Hem med Eckerö. Jobbar hela helgen, men vi stänger ju 18 på lö och 17 på sön. Jag hoppas å vi kan ses. Li hade Maiden mössan på idag, och hon lekte skitskön =)

2006-11-24 @ 20:43:22
Postat av: kussa sandy

Tjena , jag e back in buisness!! Träffade ju Li när jag var hem i helgen och det fiinns tydligen ingen hejd på hur gullig hon kan vara.
(För det finns det ju tydligen med hennes föräldrar)...puss

2006-11-28 @ 12:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0