Storm med ol

Har ar det superstorm och regn. Igar snoade det, folk va bra forvanade har da. Vad har ni for vader hemma? Temperatur? Och vad har de lovat for vader tills pa tisdag? Jag vet vem som kommer att uppdatera mig om det, har pa bloggen snarast...inga namn

Idag tog Hugh med sig barnen ut o gungade och gick over till sina foraldrar har intill. Li hade artigt halsat Hello och skakat hand med Hughs syster och tackat thank you efter fikat dar. Sant som hon vagar nar int jag e med tydligen. Och tydligen gar det bra att umgas fast man inte pratar samma sprak och mamma int e med. Hon pladdrar pa at Hugh pa svenska som om att det skulle vara sjalvklart att han forstod. Bye bye och good night har oxa gatt in

Olen ar var basta van har och god ar den oxa. Till ritningen, moddan och nar man lagar mat, den gar alltid ner. Och det ar vi ju glada for. Igar var vi till en pub forresten. Hugh va barnvakt, fast ungarna sov ju. Vi var duktiga och drog hem nar puben stangde kl tva, och kom dit forst tolv. Lika bra d

Lis basta:

-Mamma kan du gora som Hugh

-Hur da


-Snurra sadar med skiftnyckeln.

I handen stracker hon fram en av Lochlainns skiftnycklar och vill att jag ska snurra den pa fingret. Jag provar och det var ju inte sa svart

-Kan du sjalv da? Fragar jag

Hon snurrar den typ ett halvt varv och utbrister lyckligt:

-JAG KUNDE...Fräckt

Var d ordet kommer ifran har jag ingen aning om, for jag sjalv har val int hort det pa 10 ar. Coolt lat d

Ater till oppna spisen...bye

Kommentarer
Postat av: svägerskanvägerskan

Inte för att jag riktigt tror att det var jag som skulle svara men jag kan väl överaska dig =)
tisdagens o onsdagens väder +6 ,10m/s sydliga vindar, liiite regn enligt meterologiska institutet.

Ha d bra så ses vi snart. kram

2006-11-20 @ 09:26:06
Postat av: svägerskanvägerskan

Förresten vädret igår o idag här är underbart =)

det dubbla namnet kommer av att du oxå har lite dubbla texter på g här så då sku inte jag vara sämre.. fräckt va =)

2006-11-20 @ 09:34:48
Postat av: svägerskanvägerskan

Om jag förstått det rätt på Chrille går inte heller hemresan riktigt enligt planerna... vilken otur ni har...

2006-11-21 @ 13:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0