Skadad

Jaha, då har man ådragit sig sin första arbetskada. Inte alla som får armen åt helvete för att man strimlar snören till presenter och julklappar. Jag kan inte lyfta armen utåt och går nu omkring med den slickad längs med sidan och diskuterar med sambon hur jag i helvite ska bära mig åt för att få något gjort på jobbet imorron.

Om jag gör såhär så går d....men int när jag gör så här. Kanske jag kan jobba med mitella? Eller bara knyta fast armbågen med ett snöre ner till jeansen så jag inte rör den uppåt för mycket?

Ja herregud, hur fan gör man? Sjukskriva mig gör jag inte förrän jag måst sitta i rullstol. Får se nu hur d går imorron. Så jävla typiskt att man ska bli slut nu, det här är bara början. Så måsta jag avboka träningspasset imorron oxå, d stör mig mest.

I övrigt e vi friska. D e vi glada för.

GRATTIS MAMMA PÅ FÖDELSEDAN!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kan väl be någon (Anders?) att strimla snören färdigt åt dej? Fast det kanske sku bli trassel bara... eller skit i att strimla och gör vanliga, hederliga "krullor", men det är ju samma armrörelse iofs. Eller så får ni skaffa såna där rosetter som man bara klistrar på paketen!

2006-11-29 @ 22:13:02
Postat av: svägerskan

stackare!
påklistrade rosetter tycker jag oxå är bra argument mot att bli sjukskriven istället.
krya på armen!

2006-11-30 @ 10:31:27
Postat av: Tessa

vi har rosetter! Men jag kan ju inte göra nåt annat. Tex inte fylla på grejer på hyllorna, sträcka pengar till kunderna hur som helst. Det kommer att se lite roligt ut, stel. Hahaha, men jag börjar vänja mig nu. Går nog bra.

2006-11-30 @ 11:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0