Om man pusslar går d bra

Tack Jenny, Camilla, mamma o pappa! NI ÄR BÄST!

Bevisat att det går att både jobba och träna som "ensamstående" oxå:

Förde Li till parken vid 12.45, iväg till jobbet. Tur som man har så får man låna Jennys bil "Carro",  för hon åkte till Sverige igår. Tack Jenny, hjälper mig MYCKET, fy fan va snäll du e!

Såhär borde dagen ha gått om allt gått enligt planerna:
Svägis Camilla hämtade Li från parken vid halv fyra, och pappa hämtade Li från Camilla efter att han slutade vid fyra. Pappa for och skodde nå hästar och mamma var med Li. Vad vore livet utan mor och far? Och en barnkär svägerska!
Jag jobbade till 20, sprang över till Avancia på pump som började 20.15, pumpa skiten, gick otroligt bra!?! Hem 21.15, packade lite grejs, typ blöja som jag helt glömt bort att skicka med. Tog in tvätten från torkrummet i källaren. Duscha? Hahaha. Lagade proteinsmoothie, avnjöt den medans jag bloggade.

Och nu ska jag till Rökkas och tutta, kanske man kommer isäng innan ett nudå när man int e hemma o har en massa saker som ska göras. Tar nog med en bok.

Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: Tessa

"Gud älskar dig" står det nån annons på den här sidan. Mhm, sure.

2006-11-13 @ 20:57:22
Postat av: svägerskan

Ja du sku ha sett va hon Li njöt när hon lekte m Des o Samuel (Ellen gjorde annat) o sen kom även moffa hit... ögonen lyste på henne =)
Hon var oxå på sightseing till Samuels dagis, jag tog in henne dit i famnen o visade var de åt, vilade o lekte. De andra barnen var ute o lekte, det drog lite i henne att inte gå dit med märkte jag , hon var jätte intresserad av vad de gjorde... faster förbereder lite =)

2006-11-14 @ 08:49:29
Postat av: Tessa

Fniss, va kul. Det tänkte jag inte ens på. Att hon kunde följa med och hämta Samuel. Skitsmart!

2006-11-14 @ 10:33:54
Postat av: svägerskan

idag ville hon gå in på dagiset o leka m Samuels kompisar =)..gullet.

2006-11-14 @ 16:48:27
Postat av: Tessa

Hihi, sött. Och TACK!!! Idag har man varit mamma, hushållerska, arbetande, stressad så man varit fräsig mot sin egen mor, kontorsfru, bussigt eftertraktad på mobilen så jag nästan fick magsår efter 6 samtal på mindre än en timme, nu ska ja pussla med Eva, 9000 bitars...

2006-11-14 @ 21:08:34
Postat av: svägerskan

Det stod i rubriken din att om man pusslar går d bra..typ... men det var ju inte förrän nu jag hajja att det hade med 9000 bitars pusslet du menade =) lite sen i tankegången ibland, sorry

2006-11-15 @ 09:14:00
Postat av: Tessa

Nä du hade helt rätt, rubriken hade ingeting att göra med 9000 bitarna. Utan bara de 2-3 bitar bestående av faster/mor&far/Jenny

2006-11-15 @ 18:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0