Nord Irland nästa!

23.32
Här har man försökt packa sen Li somnade vid halv nio. Resultatet 3 timmar senare är:
-Halvfull ryggsäck, men nybadad med nyinpaketerat hår och kroppspeelad. Ska ju resa länge imorn.

Men jag har ju:
-pratat med Mia i telefon angående packningen
-lagat smoothie så jag ska orka packa
-fyllt på mp3 spelaren med sagor och bra musik som ska vara med i packningen
-snart bloggat, så alla vet hur bra d går för mig att packa

För er som inte vet så drar ju jag och Li till Strabane, N.Irland imorron och hälsar på Mia Helsing m. familj. Där har ju Li sin småkusin Lochlainn som är jämnårig med henne. De kan leka med varann så kan ju deras mammor göra nåt annat kul  =)  Hemfärden sker tisdag morgon, och i sällskap hem kommer då Mia och Lochlainn för att avnjuta 2 veckor på Åland. Vi får hålla tummarna för snö, så Lochlainn blir lycklig. Ingen kommentar om lyckligheter från min sida dock.

Dax för slutskedet  packa klart och gå o lägga sig. För imorgon väntar en lång resa med färja, Kapellskärsbuss, Mc Donalds, buss till Skavsta, flyg till London, flyg igen till London Derry, där borde Mia stå och möta oss 21:25 lokal tid. Får se om jag saknar er och skriver en rad eller två.

På återskrivande. Puss.

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Det är klart att du saknar oss eller var det tvärtom?
Trevlig resa!

2006-11-16 @ 08:14:40
Postat av: sanna

ha det gott!
men nu tänker jag inte alls sakna dig...eftersom man inte blev utnämnd som bäst...nåja lite då ändå..

2006-11-16 @ 14:48:15
Postat av: Milus

tja nu sitter jag framfor datorn o vantar pa ditt samtal. Horde att d blev forsening. Grrr fittan ocksa. Hoppas ni kan komma tidigt imorron bitti sa har vi hela dagen pa att umgas med ett par ol i handen. kram

2006-11-16 @ 20:32:15
Postat av: svägerskan

Nej men stackare försenade.... ni som ändå hade så lång resväg o tid =(

2006-11-17 @ 13:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0