frusen i pappas jeans

Ja man hamnade ju på Arken i vanlig ordning igår. Höll mig dock i skinnet för en gångs skull. Drack vatten med varje cider. Jag hade SÅ kul....på arken, det händer ungefär en gång per årtionde. Kanske berodde på att det inte alls var planerat utan d vart en riktig impulsutgång:
 
Utan smink, jag hade int ens böjt ögonfransarna, som jag MÅST göra varje dag, annars hänger de och det är nästan så att dom skymmer sikten. Hade inte varit hem på ett dygn, så i kläder som jag hade på jobb i fredags, finnärren lysande röda entrade jag arkens superlånga kö. Som var jätterolig. Där får man nya vänner. Träffade en massa roliga typer och kompisar. Vart riktigt besviken när klockan vart halv fyra, och i vanlig ordning så står Hubbe och Flat där och pekar på mig. Sist... igen. Jacka existerar inte, utan det är olle som gäller, så i mina stora, tjocka Gore Tex kängor har jag ju varmt om fötterna iallafall.

Ingen taxi.....tio i fem kommer den. Men då har jag haft så kul utanför Arken så d gjorde inget att jag fått vänta. Till mamma o pappa o sova, för där e ju Li, äta smörgås, ta Li och kissa, lägga sig i sängen i "Lis rum"...

...09.20 vaknar man på sängen i andra gästrummet, jag fryser som fan, stiger upp för jag hör  "mamma" långt bortifrån. Byxorna hasar tungt ner, jag drar upp dom i farten och ska sätta fast bältet. Va satan!?! Farsans jeans, varför i helvete har jag dom på mig??? Jises.

Kommentarer
Postat av: Chris

HE EH FORTFARANDE PÅ TOPP I FARSANS BRALLOR DÅ ELLER????

GAP SKRATT

2006-11-12 @ 19:10:24
Postat av: Tessa

ja herregud, typ 34 tum och 36 i längd...eeee, nej. Haha

2006-11-12 @ 19:16:48
Postat av: svägerskan

GARV!
frågan var ju riktigt rätt då när jag frågade om du hade söndagsfeeling på mess =)

2006-11-13 @ 09:19:03
Postat av: Tessa

Jo Camilla, du känner mig tydligen bättre än vad jag gör själv =)

2006-11-13 @ 20:43:37
Postat av: Milus

sadar konfys hoppas jag inte du e nar du e har. ha ha

2006-11-14 @ 14:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0