We´re going to Thailand!

Nu e d bokat. 8 januari drar vi, tibax 1 mars. Ska bli så äckligt så äckligt.

Resrutten är:
Pattaya, Cha-am, Railay Beach (Krabi), Phi Phi och Phuket, Kata Beach.

Har suttit framför datan och bokat och donat sen klockan sex (5,5 timmar då asså). Få se nu om d finns nå lediga  hotell till oss, för det verkar SMETAT överallt. Gurgel för att gå o trängas med alla desperata turister, helst av allt skulle man lägga sig på en någolunda öde ö första veckan och få thaimassage dagarna i ända...hoppsan nu vakna ja visst. Nej alla destinationer blir super!

Några dagars jobb kvar, to, fre, sö, ti och onsdag. Sen har vi julfest på fredan och på måndan så sitter man på Turkish Airlines på några tusen meters höjd med destination Ataturks flyplats...

...hittade några flygbiljetter som var billigare än övriga. Det är väl nån sån där plats där man inte kan fälla ner sätet på, där flygstolen är trasig. De är ju ändå framåtlutade i 75 graders vinkel så huvet till 100% ska rasa framåt med fart så man vaknar när man väl fått knoppen i viloläge. För antingen blir det så, eller så hamnar man brevid rutan och då kan man tur nog ha jackan eller nåt som kudde, men då börjar man gapa i sömnen istället och en glansig sträng börjar krypa sig ner mot bröstet från underläppen. Sånt e attraktivt.

Kommer att forsätta bloggen, och även resedagboken, så ni blir inte lämnade helt i stöpet. Nattidax.

Kommentarer
Postat av: kussa sandy

Åkte ju som bekant direkt från flyget på jobb igår. Sa åt ungarna att jag går och "vilar lite på soffan". och så vaknade jag idag kl.10 då ungarna låg kvar i soffan och såg på teve..Dom sa nog att dom hade sovit i sina sängar, men herregud vad jag har sooooovit!!Samma åderbråcks-järnrör måste ha klubbat mig i huvve igår...det måste ha varit av all skinka!!
e INTE avundsjuk på er äckliga resa...I Borgå haglar det så mysigt!!!

2006-12-28 @ 10:46:01
Postat av: svägerskan

D e bra att du håller mig underrättad om Borgåvädret ´Sandra.... Thailand så här års... när vi går mot ljusare tider....fattar nada...
När ska vi hinna m en date innan ni reser då förresten? vi är borta 3-6 januari, men din almanacka är alltid mera uppspikad än min ... som snällt ligger på skrivbordet typ =)

2006-12-28 @ 16:14:38
Postat av: Anonym

Fy fan, stackars er...

2006-12-28 @ 19:08:24
URL: http://jeneli.webblogg.se
Postat av: Tessa

Hmm. Kanske lite wraps nästa helg söndag? Behöver skåprensning, bort med maskarna o sånt du vet.

Shit, måst komma ihåg att komma med Toffes paket oxå. Ha int hämtat mina klappar från mamma o pappa ännu, ha int kört bil på länge kände jag nu. Minns inte riktigt vad jag fick för klappar heller...

2006-12-28 @ 22:45:39
Postat av: svägerskan

söndag 7.1 passar
maskarna jo det är bra bantningskur man tappar liksom aptiten..=)
just det toffes paket senast tisdag
har du tappat minnet från julen ... vad konstigt...ledd hem...chrille kommer du o öppnar,snälla...hörde ryktena på juldagen=)

2006-12-29 @ 08:10:41
Postat av: svägerskan

Fast egentligen kanske det var du som var snäll o ledde typ Eva hem, för jag vet att du är en liten ängel =) var detta tillräckligt med smör detta år ?
kramis

2006-12-29 @ 19:47:16
Postat av: Tessa

Hehe, gullit med smör. Ses i krokarna. Får se om vi springer på varann imorron då. Som sagt, ork int boka upp mig. Bror din drog med Johnny på stadssyn =) äntligen, trodde han hade blitt sjuk och gått på torken på riktigt.
Kramis

2006-12-29 @ 23:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0