Olika antal och mina planer

Antal timmar sömn den senaste veckan: I medeltal 6 per natt.

Antal arbetstimmar den senaste veckan: 59,5 (oj jävlar, det där räknade jag ut nu, det är inte så pjåkigt. För att få lite extra julkänsla i jul. Så jobbar jag 9-13 på julafton.)

Antal julklappar som jag inte skulle köpa, men köpte ändå: 14 och då är jag inte klar än. Hoppsan.

Antal matträffar med nära och kära den senaste veckan: 5 (tänk att jag t.o.m hunnit med det)

Susanna lunch, Lina lunch, Fam. Linde/Westerberg wrapdinner i söndags, Jajja dinner på Dinos, svärmor Runa, Chrille och Li  jullunch på Nautical idag

Antal maskiner tvätt den senaste veckan: 0 (det är 3 stora berg i skrubben nu. Svart, vitt och rött.)

På fredag kommer Sandra och Robbe till ön. Det känns som om man träffas oftare när hon bor borta än när hon bor hemma...  =)  helt rätt asså. Mötena blir mer intensiva då.

Och på lördag kommer broder hem från Stockholm. Han ser man bara några gånger per år, så d ska bli kul.

Julafton kan d bli julkaffe hos faster Lena i Lumparland, det är det varje år. På kvällen kommer ju tomten. Får se om man slinker in till Dinos. Det är ju tradition d.

Juldagen ska firas ute på Getaön hos Linas mamma och pappa med en massa vinglada föräldrar och icke föräldrar, ungarna lär å få kul.

Tror nyår får bli oplanerat än så länge, inga stora planer på G iallafall.

Vad ska ni göra då??

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jadu, du har fullt upp, medan en annan mest glider runt och spenderar dagarna på Robert´s. Har anmält mig frivillig att jobba där julafton, men vet inte om jag "får". De verkar ju inte vilja ha mig där mer!!! Julafton till Pappa. Juldagen har jag extra Julafton med Joel. Nyår helt ovisst.

2006-12-21 @ 08:08:17
URL: http://jeneli.webblogg.se
Postat av: svägerskan

Vi som hade hoppats på att ni även skulle hinna in hit till oss på lite glögg åtminstone på julen, snyft

2006-12-21 @ 08:52:12
Postat av: sanna

här får du lite new year planer..välkomna till widberg/von hertzens,medtag barn!även endel alkohol kan intagas efter att dom somnat sött....

2006-12-21 @ 11:09:39
Postat av: Tessa

mmm...julglögg på krokens ska vi försöka klämma in. Nyår...allt med barn låter fint. Tack Sanna! Kramis!

2006-12-21 @ 14:15:24
Postat av: kussa sandy

Det känns faktiskt som om det där med att supa sig utvecklingsstörd faktiskt gick den här julen. Va roligt att man kan ännu, fastän man är snart trettio!! Vad duktig jag e!! jaa, och tessa, tacka guuud (är inte så ofta jag gör det )att vi inte ses oftare.För då skull INTE Robbes karriär gå så bra...puss!!

2006-12-27 @ 20:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0